Sistem obravnave pritožb
V podjetju Skol d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in je zadovoljstvo gostov naša največja prioriteta. Želimo si, da bodo vsi gostje med bivanjem v Hiši Olive Garden Strunjan zadovoljni z našimi storitvami in kapacitetami.
V kolikor bi se pripetilo, da bi kateri izmed gostov izrazil nezadovoljstvo glede naših storitev, bomo njegovo pritožbo upoštevali v skladu s Sistemom obravnave pritožb.
Odgovorna oseba za obravnavo pritožb: direktor Jurij Košenina
-
Vsako pritožbo lahko gost;
-
vpiše v Knjigo pohval in pritožb, ki se nahaja na Recepciji Hiše Olive Garden Strunjan
-
pošlje pisno na naslov: SKOL d.o.o., Stanetova ulica 29, 3000 CELJE
-
pošlje po elektronski pošti: apartments@skol.si
-
pokliče na telefonsko številko +38631463848
-
2. Vsako prejeto pritožbo bomo v podjetju Skol d.o.o. skrbno preučili, v najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema.
3. Postopek obravnave pritožb je zaupen.
4. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za to pristojno Sodišče v Celju.
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom, hkrati vas pa obveščamo, da lahko pritožbo vložite tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Celje, 1. 4. 2025
SKOL d.o.o.
Jurij Košenina, direktor